Tatlı düşkünü bir kızcağızın günlük diyet hikayesi...
8 Ocak 2011 Cumartesi
1 kilo daha gitmiş!
Evet farkında olmadan 1 kilo daha kaybettim, ama bunu da gribe bağlıyorum.
Yediklerimin pek fayda etmediğini düşünüyorum. Onun dışında canım eskisi kadar abur cubur istemiyor. Ayrıca prebiyotik yoğurtlar çooook çalışkan çıktı. Günde 1 tane yiyorum kesin.
Bakalım iyi olunca da böyle çabuk kilo kaybedecek miyim?!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder