8 Ocak 2011 Cumartesi

1 kilo daha gitmiş!

Evet farkında olmadan 1 kilo daha kaybettim, ama bunu da gribe bağlıyorum.
Yediklerimin pek fayda etmediğini düşünüyorum. Onun dışında canım eskisi kadar abur cubur istemiyor. Ayrıca prebiyotik yoğurtlar çooook çalışkan çıktı. Günde 1 tane yiyorum kesin.


Bakalım iyi olunca da böyle çabuk kilo kaybedecek miyim?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder