Vay arkadaş, ben sporu sevmiyorum diye teknoloji neler üretiyor yahu!.. Son zamanlarda arkadaşlarımın başını şişirdiğim konu, "spor aletlerini eve almak mı yoksa yakışıklı spor hocalarının bulunduğu gymlere gitmek mi?" oldu. Ortak kanı koşu bantları vb. nin evde lüx askı olarak kullanılmasıydı. Ancakdediğim gibi teknoloji buna da çözüm bulmuş. Wii! evet wii nin bisikleti box eldiveni filan derken, yakında bir de yakışıklı android geliştiriceğini düşünüyorum, eve spor hocası getirtmek amaçlı:)
Wii cyberbike, benim gibi bisiklet kullanmayı çok iyi bilmeyenler için ideal. Bilenler için de ideal. Çünkü kışın bu soğunda İstanbul'un dağ taş bayırında neden dışarı çıkıp kullanasınız ki. Hem zaten çalışıyorum ben akşamları ancak tv başında bisiklet kullanabilirim:P Şaka bir yana bunu düşünüyorum. Fiyat araştırması yaptığım söylenemez ama duyumlarıma göre bir wii kadar fiyatı varmış. E dediğim gibi çalışıyorum, biraz da kendime yatırım yapacağım artık. Olmadı box eldivenlerini alırım. Tahminimce daha uygun fiyatlıdır. Tabii ekteki görsel gerçekse:)
Benim asıl hoşuma giden, surf yaparken karşıma çıkan sallanan vespa oldu:) Pek spor amaçlı olacağını sanmıyorum hatta bi amacının olduğunu da sanmıyorum, ama çok güzel dekor olacağından eminim.
Bu arada ben egzersiz yapmıyorum. Ömür boyu yapabileceğimi düşünmediğim için diyet yaparken kendimi zorlamak istemedim. Ama kendimi sağlıklı hissettiğim ve buna vakit ayırabildiğim bir dönem olursa spor yapmak isterim. Ve bu ömrümün geri kalanında devam edecek şekilde olur. Dönemlik spor yapmanın ne kadar zarar verdiğini çok kişide gördüm. 10 kilo verip 50 kilo alanları bile gördüğüm için kimseye önermiyorum. Eğer spor yapılacaksa uzun süreli devam edilebilecek şekilde yapılmalı. Her sabah yürüyüş iyi bir başlangıç olabilir.
En iyisi ben de işe şu sallanan vespa ile başlayayım:) Çiao


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder