21 Ocak 2011 Cuma

Hastayım hasta canım ister light kola!

Yok öyle pasta filan! Hala diyetteyim. Ömürlük:)

Tam 17 gündür 38-39 derecelerde seyreden ateşli bir grip yaşıyorum. Tüm ofis dökülüyor. Patron bile hasta! İnsan patronsa hasta olmamalı bence:) İzci misali, patron uyumaz, patron üşümez, patron grip de olmaz. Neden mi? Uyumadıklarını biliyorum. Gecenin 2sinde 3ünde 5inde sms, mail, fikir üretirler. İmrenirim o ayrı. Üşümezler ona da şahit oldum. Ben masamda kat kat giyinip üzerine de ofis hırkamı geçiriyorum öyle bile üşüyorum. Patron kısmısı hep ince takım elbise, ya da sadece gömlekle, bluzle ortalıkta dolaşırlar. Buna da apayrı imrenirim. Lisedeki halime benzetiyorum. İncecik tşört ve okul eteği ile kışın ortasında karda, yağmurda bi sağa bi sola gezerdik de bir şey olmazdı.

Hep söylerim Brad Pitt evlenme teklif etse kabul edecek halim yok, daha kendi totomu toparlayamıyorum. Çorba yap, çay koy hanım dese, kalk da yap diyecem neticede. 3 günde kapının önüne konurum:) İlla ünlü biri olacaksa, şarkıcı ya da aktör olmuş doktorlar olabilir talibim.

Neyse bu kadar oyalamak yeter ben raporumu vereyim. Yediklerime dikkat edemediğim bu hastalık süreciyle beraber bugün itibariyle 1 ayda tam 5 kilo kaybettim. Daha vermem gereken 10 kilo daha mevcut.

Bu arada hedefimi yazmışmıydım bilmiyorum ama; hedef:MAYIS!
Mayısta öncesi ve sonrası fotoğraflarımı paylaşırım. Ayrıca hayatımdaki diğer değişen şeyleri de paylaşırım. Çünkü şimdiden ruh halim, psikolojim pozitif ilerlemeler kaydediyor. Her zaman bahsettiğim "self konfidıns" kendime olan güvenimi geri kazanma çalışmaları kapsamında da ilerlemeler var:) Zaten amacım da buydu. Doğru yoldayız aziz dostlarım, doğru yoldayım:P

Aman unutmayın, benim gibi, hastalığı bahane edip de baklava yemeyin:) Uymayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder