7 Ocak 2011 Cuma

Eskiden Kalori Mi Varmış?

1 haftada verdiğim 3 kilodan aldığım gazla bir diyet güncesi oluşturmaya karar verdim. Bu günlüğün ben dahil birilerine faydalı olup olmayacağından emin değilim ama ben günlük yediğim herşeyi toparlayıp yazmayı planlıyorum. Kalori hesabı gibi. Lakin kalorilerini yazmayacağım. Çünkü aramızda 2-3 kalorinin lafı olmaz. Ömür boyu da kalori hesaplanmaz :) Eskiden kalori mi varmış hem?!
Şu günlerde çok ağır bir grip geçirdiğim için diyete mola verdim. Yediklerimi yine yazmak zorundayım ve hala aynı kilodayım. 3ten fazlası gitmiş değil henüz. Bu ilaçlar sayesinde alabilirim bile sanıyorum. Şimdi listemi paylaşayım:

Bugün sabah çok hasta ve yalnız olduğumdan ve evde hiç birşey olmadığından, dışarıdan sandwich söyledim:



Sabah:
  • Subway 15cm kaşar ve roast beef sandwich (roastbeef dediğim şey de salam dilimi gibi bişi yani abartmayalım:))
  • Yanında da bir kutu meyve suyu karışık
  • Bir de kurabiye
  • ve ilaçlarımı içtim
Öğle:
  • 3 tane kapkek
Yani bence çok saçma bir daha da yapmam böyle bir şey sanıyorum. Ama kendi yaptığım kapkeklerden 3 tane yedim :) canım tuzlu bir şey istemedi pek. Zaten biliyorsunuz hafif tatlı severim:P Yine ilaçlarımı içtim

Akşam:
  • 1 kase çorba
  • 2 dilim ekmek
  • ve yine ilaçlarımı içtim

Bu ilaçlar olmasa bu kadar fazla yemezdim. Mesela ekmek ve kek olmayacak pazartesiden itibaren. Zaten sağlıklıyken çok aramıyorum. Unlu şeyleri de tamamen bırakabilirim. Makarna ve pilav da sevmediğim için çok zorlanmıyorum.
Ama tatlıııı ah şu tatlıların gözü kör olsun. Eski iş yerimde saat 4 dediğinde masamız abur cubur dolardı mahalle bakkaliyesi gibi mubarek. Neyseki şimdi mahrumiyet bölgesinde çalışıyorum. Yan taraftaki büyük markette kapatacakmış. Artık abur cubura hiç bir şekilde ulaşamayacağım.


Bu arada 3 kilo verdiğim hafta 1 donut 2 dilim de baklava yemiştim. Gelen giden birşey getiriyor ofise hayırlı olsun diye olan bana oluyor durduramıyorum kendimi:) Olsun bu bağımlılığımı en aza indirip mayısa kadar en az 10 kilo vermeyi planlıyorum. Daha fazla verirsem öncesi ve sonrası diye fotoğraflarımı paylaşacağım.
Asıl merak edilmesi gereken konu hafta içi ne yediğim. Çünkü benim diyetim herhangi bir diyetisyene göre değil, kendi bünyeme göre planlandı. Evet ben planladım:) Belki bir çoğunuza göre sağlıksız bile kabul edilebilir. Ama kabul etmeliyiz ki çoooook yiyoruz.



Bir diyetisyen bile kıyamıyordur eminim boğazından kısmaya:) Ben doğrusunu yapıyorum demiyorum ama kendimi biliyorum ve azaltmam gerektiği kadar azaltıyorum. Ve artık hiç bahane uydurmuyorum.

2 yorum:

  1. zor bir yola girmişsin kolay gele :)
    ben kilo verme fikrini kafadan atıp normal beslenince fazlalıkların gittiğine inanıyorum nedense :)

    YanıtlaSil
  2. Evet haklısın o da bir yöntem, benim şu an uyguladığım şey de ona yakın. Her şeyden azar azar yiyerek kilo veriyorum. Bir de diyeti gözümde büyütmüyorum. Normalde bu kadar iradeli değilimdir. Bakalım gittiği yere kadar :)

    YanıtlaSil